در این پست سایتی دیگر در زمینه همکاری در فروش به شما معرفی میکنم


آموزش و توضیحات لازم در ادامه مطلب:


توضیحی درباره سایت مسبی :

مسبی یک سایت بازاریابی یا ھمکاری در فروش است. عملکرد مسبی به این صورت است که فروشندگان محصولاتشان را در سایت ثبت می کنند و برای ھر محصول پورسانت مشخصی برای بازاریاب ھا در نظر می گیرند. بازاریاب ھا توسط لینک محصولاتی که در بخش لینک ھای بازاریابی وجود دارد شروع به تبلیغ محصولات می کنند ، بعد از اینکه سفارشی از طریق لینک ھای بازاریاب ثبت شد ، فروشنده با خریدار تماس می گیرد و درصورتی که موفق به فروش محصول شد ، پورسانت آن محصول ابتدا به حساب کاربری بازاریاب ھا در سایت افزوده می شود. سپس وقتی در حساب کاربری بازاریاب ، موجودی به حد نصاب لازم رسید می توانند در روزھای شنبه یا جمعه درخواست برداشت بدھند تا مبلغ به حساب بانکی شان واریز گردد.


در سایت مسبی به چند روش میتونید فعالیت کنید:

1-اگر صاحب محصولی هستید به عنوان فروشنده ثبت نام کنید  

                                       ثبت نام به عنوان فروشنده

2-اگر میخواهید آگهی های خود را درج کنید به عنوان آگهی دهنده ثبت نام کنید

                                      ثبت نام به عنوان آگهی دهنده

3- در غیر این صورت میتوانید به عنوان بازاریاب ثبت نام کنید و از فروش محصولات خود سایت پورسانت دریافت کنید

                                      ثبت نام به عنوان بازاریاب



ابتدا ثبت نام کنید. بلافاصله پس از ثبت نام ایمیلی از طرف سایت برای شما ارسال می شود بنابراین به صندوق ایمیل خود مراجعه کرده و آن ایمیل را مطالعه کنید سپس کد فعالسازی موجود در آن ایمیل را یادداشت کنید. سپس با استفاده از کدهای فعالسازی، حساب خود را کاملا رایگان فعال نمایید.


نکات مهم ثبت نام:

1. در هنگام ثبت نام در وارد کردن آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه، دقت کنید. زیرا کدهای فعالسازی، به آدرس ایمیل و به شماره همراه شما ارسال می شود. آدرس ایمیل وسیله ارتباط ما با شماست.

2. لطفا پس از ثبت نام حتما ایمیل باکس خود را چک کنید. در صورتیکه در بخش Inbox ایمیلی از طرف ما نیافتید بخش Spam و یا Bulk ایمیل خود را نیز چک کنید.

3. شماره حساب باید به نام خودتان باشد. اگر حساب بانکی ندارید، مشکلی نیست. شما حالا ثبت نام خود را انجام دهید. در آینده می توانید بعد از افتتاح حساب بانکی، شماره حسابتان را در پنلتان وارد نمایید.


روشهای متنوع بازاریابی و کسب درآمد در مسبی:

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت مسبی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود.

2. هر آگهی دهنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش ایستگاه آگهی ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین هر آگهی که ثبت کند  20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت یک آگهی، 200,000 ریال به سایت پرداخت کند، 40000 ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود.

3. به ازای هر فردی که از طرف شما در بخش فهرست سایتهای ایرانی، به روش نقدی یک سایت ثبت کند 20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او در بخش فهرست سایتهای ایرانی به روش نقدی سایت خود را ثبت کند، اگر 150,000 ریال پرداخت کند، 30000 ریال به عنوان پورسانت (پاداش) به حساب شما افزوده می شود.

4. اگر بازاریابهایی را به سایت معرفی کنید که زیرمجموعه شما شوند و بتوانند فعالیت بازاریابی خوبی داشته باشند هر چقدر که از طریق فروش محصول، درآمد کسب کنند معادل 10 درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود. 
مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک محصول را بازاریابی کند و موفق به فروش آن محصول شود اگر آن محصول 10,000 تومان پورسانت داشته باشد 10,000 تومان حق خود آن بازاریاب است و به حساب او افزوده می شود و 1000 تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف آن بازاریاب هستید.

5. با جذب فروشنده هایی معتبر و متعهد می توانید به یک حقوق ثابت دست پیدا کنید. اگر چنین فروشندگانی را به سایت معرفی کنید تا زیرمجموعه شما شوند، هر سفارش آنها که به فروش منتهی شود، معادل 3 درصد پورسانت بازاریاب اصلی سفارش، به عنوان حقوق ثابت، به درآمد شما افزوده می شود. 
مثلا اگر یکی از فروشنده هایی که زیرمجموعه شماست، سفارشی را به فروش تبدیل کند، اگر پورسانت بازاریاب اصلی آن سفارش، 10,000 تومان باشد، 10,000 تومان حق بازاریاب اصلی آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و 300 تومان هم به عنوان حقوق ثابت، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف فروشنده مربوطه هستید.

6. چنانچه یک بازاریاب در بخش ارتباط با اعضا برای شما پیام تبلیغاتی ارسال کرده باشد، با مشاهده هر پیام تبلیغاتی 1000 ریال به درآمد شما افزوده می شود.

دوستان عزیز اگه سوالی داشتید حتما در میان بذارید