معرفی زپو:

نیاز نیست که حتما هر روز وقت بگذارید

با زپو درآمد شغلی خود را متحول سازید


آموزش و توضیحات لازم در ادامه مطلب:


فروشگاه محصولات دانلودی Zepo بستری را ایجاد کرده که به واسطه آن می توانید از اینترنت بدون نیاز به هیچ سرمایه ای کسب درآمد نمایید، Zepo صرفا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است که با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان, طراحان App , نویسندگان, طراحان گرافیک و کلیه کاربران اینترنتی ایجاد شده و نتیجه آن نشر دانش و تجربه در بین سطوح مختلف جامعه و کسب درآمد برای افراد است. Zepo سیستمی مدرن و نوآورانه می باشد که شما به راحتی میتوانید کسب در آمد آنلاین خود را با آن شروع کنید.



شیوه همکاری در زپو:


در صورتی که شما هیچ فایلی برای فروش ندارید پیشنهاد می شود در سامانه فروش محصولات دانلودی زپو ثبت نام و نسبت به ایجاد یک فروشگاه رایگان اقدام نمایید، شما میتوانید از طریق فروش فایل و کلیه محصولات دانلودی موجود در سایت کسب درآمد نمایید حداقل مبلغ پورسانت برای فایل های موجود در سیستم 40% می باشد.

مثال: بر فرض مثال در صورتی که موفق به فروش محصولی با قیمت 40.000 تومان شوید حداقل مبلغی برابر با 16.000 تومان به عنوان پورسانت به حساب شما واریز خواهد شد

                                                  ثبت نام در سایت زپو-Zepo


نکته:بعد از کلیک در پنجره باز شده 14 ثانیه صبر کنید، سپس رد تبلیغ را بزنید تا وارد سایت شوید


بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری شده و از قسمت تنظیمات فروشگاه، برای خود یک فروشگاه ایجاد کنید، اگر فایلی برای فروش داشته باشید طبق شرایط و قوانین سایت اپلود کنید وبعد از تایید برای فروش گذاشته شود و اگر هم فایلی نداشتید باز میتوانید با تبلیغ فروشگاه خود به درامد برسید.

در قسمت فایل های راهنما توضیحات کافی برای مدیریت پنل کاربری و فروشگاهتان هست.

باز اگر سوالی بود در قسمت نظرات بپرسید، خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم


نکته مهم: دوستان عزیز بعد از ایجاد فروشگاه حتما قسمت تگ یا کلمات کلیدی یا keyword را به درستی با کلمات مناسب پر کنید چون تاثیر زیادی در موتورهای جست و جوگر داره