در این پست شما رو با سایت کسب درآمد و افزایش بازدید سایت و بهبود رنک شیک رنک آشنا میکنم


آموزش و توضیحات لازم در ادامه مطلب:



این سایت یک سامانه تبادل بازدید و ارسال بازدید واقعی جهت بهبود فوری رتبه الکسا و گوگل - پیج اتوریتی - دامین اتوریتی است .

با ارسال بازدید به روشهای گوناگون و استاندارد موجود به گونه ای که در بهبود رتبه سایت شما تاثیر شگرفی خواهد داشت و همچنین کسب امتیاز به ازای بازدید از سایت ها می باشد به گونه ای که در ازای بارگذاری سایت دیگر کاربران با توجه به زمان تعریف شده، میتوانید به صورت 24 ساعته کسب امتیاز کنید و امتیاز کسب شده را به سایت خود اختصاص داده تا سایت شما برای دیگر کاربران نمایش داده شود.
برای ثبت نام با کلیک روی گزینه عضویت تمامی فیلدهارو پر کنید و وارد پنل کاربری خود شوید.

                                                   ثبت نام در سایت شیک رنک


در این سامانه به دو روش میتونید بازدید سایت خود را افزایش بدید
1- به تعداد دلخواه برای سایت خود بازدید خریداری کنید
2- با کسب امتیاز رایگان بازدید به سایت خود اختصاص دهید، برای این کار از قسمت منوی مدیریت بخش دریافت امتیاز و بازدید شروع کسب امتیاز و درآمد خدماتی رو بزنید

در این سیستم نیازی به فعالیت خاصی نیست و فقط کافیست روزانه به پنل کاربری خود مراجعه کرده و با کلیک بر روی شروع کسب امتیاز، اقدام به کسب امتیاز نمائید و در نهایت به تعداد امتیاز هایتان بازدید سایتتان را افزایش دهید.
در حال حاضر این سامانه با توجه به سیستم های موجود در اینترنت، بهترین روش افزایش بازدید و بهیود رتبه الکسا خواهد بود، نه مزاحمتی برای سایت یا وبلاگ شما خواهد بود که پاپ آپی باز شود و نه کدی را باید در وب سایت خود قرار دهید! هم میتوانید بازدید کنید و بازدید بگیرید هم میتوانید با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدید را خریداری کنید و سیستم برای شما بازدید ارسال خواهد کرد.

از این سامانه برای افزایش بازدید وبلاگ، سایت یا فروشگاه های خودتون کنید.