در این پست شما رو با کسب درآمد از شرکت در نظرسنجی آشنا میکنم

با ما همراه باشید

آموزش و توضیحات لازم در ادامه مطلب:


پارس بین ابزاری است که نظر سنجی های مورد نظر شرکت های تولیدی، نمایندگی های فروش و شرکت های تحقیقات بازار را بصورت آنلاین طراحی کرده و با استفاده از جامعه آنلاین خود، دراختیار جامعه هدف مورد نظر قرار می دهد، اعضای پارس بین نیز با شرکت در این نظر سنجی ها و با توجه به نوع نظر سنجی، در قرعه کشی های مربوط شرکت کرده و یا به کسب امتیاز می پردازند، سپس با رسیدن به حداقل امتیازهای تعریف شده می توانند تقاضای پرداخت وجه نمایند و بدین ترتیب کسب درآمد کنند.

کار کردن تو این سایت خیلی راحته، کافیه ثبت نام کنید و با شرکت تو نظرسنجی های مختلف درآمد کسب کنید.

پس از تکمیل فرم ثبت نام، یک ایمیل جهت فعال سازی حساب کاربری به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد، با کلیک کردن بر روی دکمه فعال سازی موجود در ایمیل ارسالی، شما عضو پارس بین خواهید شد و پس از تکمیل مشخصات فردی عضویت شما کامل می شود.

با عضویت در پارس بین و شرکت در نظر سنجی های مختلف می توانید نسبت به کسب امتیاز اقدام نمایید. همزمان با عضویت در وب سایت و تکمیل مشخصات فردی،5.5 امتیاز اعتبار به شما تعلق می گیرد، سپس با شرکت در هر نظر سنجی و یا دیگر فعالیت هایی که به اطلاع شما می رسد، می توانید اعتبار خود را افزایش دهید، البته ممکن است برخی نظر سنجی ها به شما پیشنهاد شوند که هیچ امتیازی نداشته باشند و یا بجای دریافت امتیاز در قرعه کشی های مربوط شرکت داده شوید.

در صفحه اصلی شما همیشه میزان اعتبار کسب شده و اعتبار مورد نیاز جهت نقد شدن اعتبار، نمایش داده می شود، در حال حاضر با رسیدن اعتبار شما به 200، می توانید درخواست نقد شدن آن را ارسال نمایید و پس از تایید توسط سایت، مبلغ 200.000 تومان به حساب شما واریز خواهد شد.


                          ثبت نام در سایت پارس بین


نکته:بعد از کلیک در پنجره باز شده 14 ثانیه صبر کنید، سپس رد تبلیغ را بزنید تا وارد سایت شوید