خوب بالاخره میرسیم به موضوع مهم تبلیغات، که تمام زحمتهای چند وقت اخیرمون با این مبحث کامل میشه یعنی هزاران فروشگاه اینترنتی هم راه بیاندازیم اما تبلیغاتی در راستای این فروشگاه ها صورت نگیره عملا کاری انجام ندادیم.
خوب همه ی ما میدونیم که این روز ها تبلیغات هزینه بره و اکثرمون از پسش بر نمیاییم، پس از کجا و چه جوری میشه بدون هزینه و یا با حداقل هزینه ها کسب و کار خودمون رو تبلیغ کنیم؟!
ما در این پست چند روش خوب و کم هزینه رو معرفی میکنیم
1- تبلیغ در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک
2- تبلیغ در سایت های درج آگهی رایگان

برای خواندن مطالب مهم و کم نظیر این پست حتما ادامه مطلب رو بخونید:


خوب برای تبلیغات در تلگرام یا باید یک کانال با کاربر زیاد داشته باشید و یا در کانال های دیگر با هزینه تبلیغ کنید که پیشنهاد ما اینه که خودتون یک کانال بسازید (موضوع کانال بسته به سلیقه خودتون داره، یا جک میذارید یا هر مطلب یا کلیپ دیگه ای که کاربرپسند باشه، حتی میتونید فقط عکس و توضیحات مختصری از محصولاتتون بذارید یعنی یه کانال معرفی محصولات) و فقط رو تبلیغ کانال خودتون هزینه کنید، اینطوری بعد اینکه کاربرهای کانال خودتون بیشتر شد دیگه نیازی به تبلیغ ندارید و خودتون یه بستر مناسب تبلیغ ساختید که حتی میتونید از کانال های دیگه سفرش تبلیغ بگیرید یا تبادل لینک کنید.
اینستاگرام هم جای مناسبی برای تبلیغ هستش، چون محدودیت کاربر نداره و تبلیغات شما از طرف میلیون ها کاربر میتونه قابل مشاهده باشه. خوب برای تبلیغات در اینستا در درجه اول سعی کنید فقط محصولات خود را معرفی کنید و برای خبررسانی و ارتباط با مشتریان از این شبکه استفاده نکنید، سعی کنید کاربران رو با موضوعات خاص و کلی به فیس بوک یا وب سایت یا وبلاگتان هدایت کنید.
و اما چگونه در اینستاگرام تبلیغات کنیم؟
خوب مورد دوم تبلیغات در سایتهای درج آگهی رایگان است، در اینجا به معرفی 11 وب سایت برتر در این زمینه میپردازیم.
سایتهای معرفی شده کاملا تست شده اندو میزان تاثیرگذاریشون رو بررسی کرده ایم، یکی از مزایای اصلی این وب سایتها این است که قبلا بهینه سازی شده اند و در صورتی کخ در این سایتها آگهی درج کنید احتمال دیده شدن آگهی تبلیغاتی شما در مقایسه با وبسایت یا وبلاگ خودتان بیشتر است زیرا اولا این سایتها مدت زیادی است که فعالیت میکنند، در ثانی ترافیک و بازدید بیشتری دارند.
برخی از ویژگی های سایتهای درج  آگهی رایگان:
-دسته بندی مناسب آگهی ها: برای هر آگهی شاخه ای در نظر گرفته شده است
-استفاده از تگ توصیف ها: تگ توصیف اهمیت زیادی در بهبود رتبه صفحه در نتایج جستجو دارد، استفاده از این تگ در ساختار آگهی بر ارزش آن می افزاید. شما میتوانید برای وب سایت خود این توضیحات را که به دیده شدن بیشتر آگهی در موتورهای جستجو کمک کند.
-استفاده از کلمات کلیدی آگهی: میتوانید برای آگهی خود کلمات کلیدی را تعیین کنید و در آگهی اضافه کنید تا موتورهای جستجو راحت تر آگهی شما را پیدا کرده و به کابران پیشنهاد دهند.
-امکان درج لینک: میتوانید لینک وب سایت خود را در آگهی درج کنید که این امر تاثیر مثبت درسئو سایت شما خواهد داشت.
-درج تصویر: میتوانید برای آگهی خود یک یا چند تصویر اضافه کنید.
درج آگهی ویژه: میتوانید جهت دیده شدن بیشتر آگهی های خود،  آنها را با پرداخت هزینه ویژه کنید تا در صفحه اصلی نمایش داده شوند.

11 سایت برتر درج آگهی رایگان

این لیست که از بین بیش از 50 وب سایت برتر انتخاب شده است، میتواند بهترین راهنمای شما در انجام تبلیغات رایگان اینترنتی و درج آگهی در سایت های درج آگهی رایگان باشد:
(با کلیک روی اسم هر  کدام وارد سایت مورد نظر شوید)






نکته:بعد از کلیک در پنجره باز شده 14 ثانیه صبر کنید، سپس رد تبلیغ را بزنید تا وارد سایت شوید








نکته:بعد از کلیک در پنجره باز شده 14 ثانیه صبر کنید، سپس رد تبلیغ را بزنید تا وارد سایت شوید


عضویت در تمام این سایتها رایگان است و بعد از اینکه سایت لود شد باید به دنبال گزینه ایی به نام عضویت یا ثبت نام بگردید. علاوه بر آگهی رایگان میتوانید آگهی ویژه نیز در این وب سایتها درج کنیدتا در صفحه ی اول نمایش داده شود که این نوع آگهی دارای تعرفه است.

نکته: سعی کنید متن آگهی کوتاه و جذاب باشد

دوستان و همراهان همیشگی امیدوارم از این مطلب نهایت استفاده رو ببرید
موفق باشید