یکی دیگر از حسابهای اینترنتی معتبر و به عبارتی دیگر کیف پول دیجیتالی که برای ما ایرانی ها از لحاظ راحتی کاربرد و تحریم نبودن دارای مزیت است ، حساب اینترنتی وبمانی است در ادامه توضیحات مختصری راجع به این حساب اینترنتی و نحوه ثبت نام با تصاویر مربوطه ارائه شده است .


آموزش و توضیحات لازم در ادامه مطلب:


در ابتدا توضیحات مختصری راجع به حساب وبمانی :
پول الکترونیکی وب مانی کار خود را از سال ۱۹۸۸ آغاز کرده و شرکت WM Transfer LTD در روسیه مدیریت پول الکترونیکی وب مانی را بر عهده دارد. طراح و سازنده این پول، شرکت روسی Vychislitelnye sily است که هم اکنون پشتیبانی فنی این سیستم را انجام می‌دهد،سیستم وب مانی پس از ثبت نام مقدماتی مشتری به وی یک شماره شناسه می دهد که به WMID معروف است که بعد از آن این امکان را برای هر یک از مشتری ها فراهم می‌آورد تا با ایجاد یک کیف پول( قسمت Purses) بتواند از طریق تنها یک شناسه کار نقل و انتقال دلار آمریکا، یورو، روبل روسیه و حتی طلا را انجام دهد،هر کدام از انواع این کیف پول ها چه دلاری، چه یورویی و چه حتی طلا توسط شرکت‌های مختلف ضمانت می‌شوند.

برای استفاده از وب‌مانی ابتدا کاربر باید نرم‌افزار نگه‌دارنده وب‌مانی (Webmoney Keeper) را از وبگاه نصب نماید یا به روش آنلاین حساب خود در وبگاه وب‌مانی را ایجاد کند که در ادامه مطلب توضیحات کامل در این مورد آورده شده است ، طبق اطلاعات وارد شده در زمان افتتاح حساب، برای کاربران انواع گواهینامه الکترونیکی ارایه می‌گردد.

اگر کاربر مشخصات شخصی وارد ننماید، گواهینامه ناشناس و اگر مشخصات خود را وارد نماید، گواهینامه تشریفاتی تعلق می‌گیرد در زمان افتتاح حساب، کاربر می‌تواند مشخصات خود را وارد نموده و از گواهینامه تشریفاتی برخوردار شود.

حساب وبمانی دارای انواع مختلف کیف پولیست که از این بین WMZ معادل دلار آمریکا , WME معادل یورو اروپا (EUR) و WMX معادل بیتکوین (BTC) و WMG معادل طلا در حساب در نظر گرفته شده است .

ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید:


نکته مهم : WMID شناسه اصلی شما به صورت یک عدد است که جهت ورود به حساب می بایست آن را به همراه رمز عبور خود به یاد داشته باشید ، WMZ حساب دلاری شماست که در قسمت Purses ایجاد می گردد شماره حساب دلاری شما ترکیبی از اعداد و حرف Z بدین شکل خواهد بودZ466754522441 .
به محض باز کردن حساب وبمانی Mini همانند بانک های اینترنتی ایران می توانید از آن استفاده کنید با حساب مینی بدون ارسال مدارک می توانید تا هفته ایی ۶۰۰ دلار و ماهانه ۳۰۰۰ دلار تراکنش داشته باشید که فکر میکنم همین حساب برای اکثر کاربران کافی است جهت افزایش این میزان می بایست مدارک اصلی خود را ارسال کنید و متقبل هزینه شوید که به این موضوع نمی پردازیم .

گفتنی است نرخ کارمزد در وبمانی ۰٫۸ درصد است که هزینه آن را پرداخت کننده می پردازد ( برای مثال اگر قصد ارسال ۱۰۰۰ دلار را دارید می بایست ۱۰۰۸ دلار ارسال کنید ) .

با مطالعه مطالب بالا اکنون می توانید جهت افتتاح حساب بر روی لینک زیرین کلیک کنید :

                                          افتتاح حساب وبمانی




سپس در قسمت آغازین ثبت نام باید شماره موبایل خودتان را وارد کرده و روی دکمه Proceed کلیک کنید.


در مرحله بعد فرم عضویت را به دقت پر کنید و بار دیگر دکمه Proceed را بزنید در صفحه باز شده مشخصات وارده نمایش داده می شود جهت تایید مجدد بر روی دکمه Proceed کلیک کنید .


در این مرحله کدی به موبایلتان اس ام اس می شود آن را درون کادر مربوطه وارد کنید و بار دیگر دکمهProceed را کلیک کنید .



بعد از گذاراندن مراحل بالا در مرحله آخر به صفحه ایی ارجاع داده می شوید که می بایست پسوردی برای حساب خود انتخاب کنید ، تبریک می گوییم اکنون شما در حساب مینی وبمانی خود هستید .

در این مطلب سعی شده قسمت های مهم و کاربردی حساب وبمانی توضیح داده شود و از ذکر همه جزئیات و قسمت های دیگر حساب خودداری شده می توانید در ادامه نرم افزار حساب وبمانی را دانلود و مستقیم از طریق ویندوز به حساب خود دسترسی داشته باشید باز در صورت نیاز و سوال از قسمت نظرات مطرح بفرمایید . موفق باشید .