همراهان گرامی در این مطلب یه روش جالب کسب درآمد از اینترنت رو خدمتتون معرفی خواهم کرد.


آموزش و توضیحات لازم در ادامه مطلب:


در این روش هیچ نیازی به سرمایه گذاری و کلیک کردن و ... نیست. اگر از اون دسته از کاربرها هستید که علاقمند به ایجاد وبلاگ شخصی جهت ارسال مطالب با محتوای خوب هستید در این مطلب می تونید در سایتی که بدین منظور تاسیس شده مطلب ارسال کنید و  پس تایید شدن مطالبتون از طرف مدیریت سایت و خواندن اون از طرف کاربرهای دیگه پورسانت دریافت کنید.

سایت میترا مگزاین یا همون مجله میترا سایتی است که شما میتوانید با ثبت نام در آن و ارسال پست کسب درآمد کنید که محدودیتی هم برای بازدید پست های ارسالی شما در روز وجود ندارد جز بازدید تکراری. این سایت از گروه سایتهای میتراست که سایت معتبر بازدیدساز میترا رنک هم جز همین خانواده است.

برای ثبت نام در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید

                                             ثبت نام در سایت مجله میترا


بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری از قسمت فعالیت در مجله میترا میتوانید پست خود را ارسال کنید، پس از تایید مطلب توسط مدیریت پست شما از طرف سایت برای 10.000 برای دیگر کاربران نمایش داده میشود و شما به ازای هر بار مشاهده غیر تکراری دیگر کاربران مبلغ 1.5 الی 30 ریال را کسب خواهید کرد.

شما میتوانید در وضعیت عادی یعنی بدون سرمایه گذاری تعداد 50 پست مفید در ماه ارسال کنید و حداقل برداشت در این سایت 20 هزار تومن می باشد. مطالب شما الزاما نباید از طرف خودتان ساخته شده باشد ((البته سایت میترا مگزاین این وضعیت را ترجیج میدهد)) بلکه می توانید با رعایت قوانین کپی رایت اقدام به کپی مطالب سایتهای با محتوای مناسب اقدام کنید. در ضمن می توانید با سرمایه گذاری در سایت و همچنین جذب زیر مجموعه برای سایت درامدتون رو افزایش بدهید.

و همچنین شما می توانید برای بیشتر شدن بازدید پست تان لینکش را داخل شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ ، لاین ، تگرام ، فیس بوک ، توئیتر و… بگذارید و بازدید میلیونی داشته باشید.


چند روش دیگر کسب درآمد در این سایت :

1-مشاهده پست های دیگر کاربران

2-ارسال نظر روی پست های دیگر کاربران

3-اگر کاربران دیگر پست شما رو بپسندند

4- روش جالب کد خودکار:

به کمک این کد خودکار، می توانید بدون فعالیت روزانه، یک وب سایت و یا وبلاگ به روز و فعال داشته و از طریق آن درآمد کسب کنید. پس از قرار دادن کد نمایش پست ها، به ازای هر کلیک یکتا ( کلیک انجام شده توسط یک آی پی غیر تکراری ) ، مبلغ 25 تا 50 ریال به حساب جاری شما شارژ خواهد شد. محدودیتی در نمایش پست ها و تعداد کلیک های روزانه وجود ندارد و به ازای هر آی پی غیر تکراری، درآمد محاسبه شده و به حساب جاری شما در سایت شارژ می شود.