اسکم و کلاهبردار

دوستان عزیز امروز میخوام یه سایت کلیکی ایرانی دیگه که قابلیت اجاره زیرمجموعه داره رو بهتون معرفی کنم.


آموزش و توضیحات لازم در ادامه مطلب:





معرفی سایت تئوباکس

تئوباکس یک مرکز تبلیغاتی است که علاقه مند است شما را به صورت رایگان برای کسب درآمد به عضویت درآورد.جایی که شما با کلیک کردن و دیدین تبلیغات کسب درآمد خواهید کرد و جایی که موسسات و نفرات ،ایده ها ، محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارند.

ویژگی های سایت

  • هر کلیک تا سقف 15 تومان 
  • امکان اجاره زیرمجموعه
  • امکان زیرمجموعه گیری مستقیم
  • امکان بازیافت (تعویض) زیرمجموعه ی اجاره ای
  • اجاره زیرمجموعه با مبلغ کم
  • امکان اجاره 500 زیرمجموعه در حالت عضویت رایگان (که فوق العادست)
  • کسب سود 50% از کلیک زیرمجموعه 
اسکم و کلاهبردار

                                                         ثبت نام در Teobux



سایت ایرانی است و زبانش فارسی پس کار کردن با این سایت سادست.

اسکم و کلاهبردار

                                        ثبت نام در Teobux

شما بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری تان شوید و 

1. جهت شروع کسب درآمد از منوی بالای سایت روی گزینه ( کسب درآمد ) کلیک کنید و در زیرمنوی باز شده گزینه ( پرداخت به ازای مشاهده آگهی ) را انتخاب کنید . در صفحه باز شده آگهی ها به صورت کادرهای مستطیل شکل مشخص هستند که می بایست نوبت به نوبت هر یک از آگهی ها را مشاهده کنید تا مبلغ آگهی به حساب کسب درآمد شما افزوده شود .

2. جهت افزایش درآمد می توانید از مراحل زیر بهرمند شوید :
- عضویت خود را ارتقا دهید . جهت ارتقا عضویت و آشنایی با انواع عضویت از منوی سمت راست روی گزینه ارتقا عضویت کلیک کنید .
- زیرمجموعه اجاره کنید . 50 درصد و یا نصف مبلغ کارکرد روزانه هر زیرمجموعه به حساب شما افزوده می گردد . جهت خرید زیرمجموعه از منوی سمت راست روی گزینه خرید زیرمجموعه کلیک کنید .
- دوستان خود را به توباکس معرفی کنید و همانند زیرمجموعه اجاره ای از دوستان خود نیز کسب درآمد داشته باشید . جهت معرفی دوستان خود از منوی سمت راست روی گزینه ابزار زیرمجموعه گیری کلیک کنید و لینک مخصوص خود را در سایت و یا کانال های تلگرام و هر جای دیگری قرار دهید . هر شخصی که با لینک شما وارد توباکس شود و ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد شد .

توجه: شما باید حداقل 2 آگهی را در هر 24 ساعت مشاهده کنید تا بتوانید از زیرمجموعه های اجاره ای و نفراتی که به به عنوان زیرمجموعه مستقیم به وب سایت معرفی کرده اید در روز بعدی کسب درآمد داشته باشید.

نکته مهم: دوستان عزیز برای اینکه درآمد خوبی داشته باشید از تکنیک رفرال اجاره ای استفاده کنید (اگه اطلاعات بیشتری در این خصوص خواستین به ایدی تلگرام بنده پیام بدید)