وب سایت مینی کار محیط همکاری آنلاینی است که با هدف برقراری ارتباط بین افرادی که با دنیای وب و اینترنت سر و کار دارند و به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند ، و همینطور افرادی که برای انجام پروژه ها ی آنلاین خود نیاز به افراد زیادی دارند، ایجاد شده است.


توضیحات و جزئیات در ادامه مطلب:
 

وب سایت مینی کار ، کارفرمایان و کاربران را در سر تا سر کشور به هم متصل می کند. در مینی کار هدف ما انجام کارهای کوچکی است که وقتی در مقیاس بزرگ انجام می گیرند دارای ارزش بسیاری خواهند بود.

هدف ما در مینی کار این است که وبمسترها ، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ، فعالان شبکه های اجتماعی ، متخصصان سئو و ... به راحتی بتوانند مینی کارهای خود را تشکیل دهند و خودشان تبلیغات ، بازاریابی و جذب مخاطب ، افزایش سئو و دیگر مربوط به کسب و کارشان را با هزینه ی بسیار پایین و به صرفه مدیریت کنند . همین طور افرادی که به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند و به دنبال شغلی می گردند که بتوانند در هرجایی آنرا انجام دهند ، می توانند با عضویت در مینی کار و انجام وظایف تعریف شده توسط افراد دیگر به این هدف خود برسند. برای انجام مینی کار شما فقط نیاز به اینترنت و یک رایانه، تبلت یا گوشی موبایل دارید.

به عنوان مثال شما می خواهید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خودتون رو به میزان دلخواه افزایش بدید و یا به دنبال فالور برای مطالب خود در شبکه های اجتماعی می گردید و یا شاید برای یک پروژه دانشگاهی نیاز دارید تا پرسشنامه های زیادی را تکمیل کنید. شما به راحتی می توانید با تعریف مینی کار مورد نظر خود ، و همینطور تعداد افراد مورد نیاز و زمان مورد نظرکه برای این کار در نظر گرفتید به هدف خودتون برسید.


 ثبت نام

شما برای فعالیت در مینی کار به عنوان کارفرما و یا مجری باید حتما ثبت نام خود را تکمیل کرده باشید. برای این کار شما باید به قسمت ثبت نام مراجعه کنید و اطلاعات خود را به صورت واقعی و صحیح وارد نمایید. بعد از انجام ثبت نام یک لینک فعالسازی به ایمیل شما ارسال خواهد شد . شما برای فعال کردن حساب کاربری خود باید بر روی این لینک کلیک کنید. 

برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید:

                                    ثبت نام در سایت مینی کار


بعد از ثبت نام و وارد شدن به حساب کاربری ، در قسمت " مینی کار های فعال" شما لیستی از مینی کارهای ایجاد شده توسط کارفرمایان را مشاهده می کنید ، برروی عنوان مینی کار کلیک کنید. هر عنوان مینی کار یک مجموعه از راهنمایی ها را نشان می دهد، که شامل زمان لازم جهت تکمیل آنها ، تعداد افراد مورد نیاز ، میزان پیشرفت کار ، مبلغ دریافتی بابت انجام کار و راهنمای انجام و تایید می باشد . اگر شما می توانید مینی کار را به اتمام برسانید برروی (( انجام می دهم )) کلیک کنید تا آن مینی کار را عهده دار شوید و کادری برای شما نمایش داده خواهد شد که مجری باید تاییدیه ی مورد نظر کارفرما را در این کادر درج کند. بعد از انجام مینی کار موردنظر ( طبق دستورالعمل ) و ارسال تایید به کارفرما ، باید منتظر تایید کارفرما بمانید . به محض تایید کارفرما کارمزد مورد نظر به حساب کاربری شما واریز خواهد شد. در غیر اینصورت اگر نمی خواهید مینی کار را انجام دهید برروی لغو کلیک کنید.


  • حداقل وجه قابل برداشت از حساب کاربری مبلغ 5 هزار تومان می باشد.
  • برداشت وجه 24 تا 72 ساعت کاری پس از ارسال درخواست برداشت ، به حساب درج شده در درخواست شما واریز خواهد شد.
  • شماره کارت یا حساب باید متعلق به خود کاربر باشد.
  • پس از ثبت درخواست برداشت ، تا نهایی شدن برداشت وجه کاربر نمی تواند درخواست دیگری جهت برداشت وجه ثبت کند.

توضیحات تکمیلی در قسمت راهنمای سایت هست

دوستان عزیز این سایت معتبره و خیلی مناسب برای کسب درآمد که مستلزم حوصله و صرف زمان هستش، پیشنهاد میکنم فعالیت در این سایت رو از دست ندید

هر سوالی داشتین در قسمت نظرات مطرح کنید