در این قسمت سیستم همکاری در فروش پایگان رو به شما معرفی میکنم


آموزش و توضیحات لازم در ادامه مطلب:


درآمد ماهیانه حداقل پانصد هزار تومان در انتظار شماست! سیستم تجارت الکترونیک پایگان (ستاپ) با بیش از 7 سال سابقه در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران با بیش از 3000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، معتبرترین سیستم همکاری در فروش را در بین تمام سیستمهای مشابه ایرانی داشته و با عنایت به همکاری با بزرگترین سایت ها و گروه های اینترنتی ایران در این بخش، همواره سعی بر این دارد تا با ارائه امکانات متنوع و عملکرد شفاف در محیطی سالم به ارائه خدمات خود بپردازد.

از ویژگی های این سایت قابلیت دریافت مبلغ کالا هنگام تحویل و همچنین خدمات پس از فروش به مدت 6 ماه می باشد.

به سادگی میتونید در سایت ثبت نام کنید و بعد از ورود به پنل کاربری از قسمت فروشگاه ها گزینه ثبت فروشگاه رو بزنید، اسم فروشگاه و آدرس دلخواهتون رو انتخاب کرده و صاحب یک فروشگاه لوکس شوید.

قابلیت ها و ویژگی هاش زیاده، چون نمیخوام پست طولانی و خسته کننده شه اینجا خلاصه کردم. خودتون تو سایتش میتونید همشو ببینید، اگه سوالی بود در خدمتم.

                                              ثبت نام در سایت پایگان(می مارکت)


بعد از ایجاد فروشگاه باید شروع به تبلیغ کل فروشگاه یا محصولاتش کنید، این کار رو میتونید به شیوه های مختلف انجام بدید. که در بخش پشتیبانی سایت راهنمایی های لازم هست.

در ضمن بعد از معرفی تمامی روشهای کسب درامد چند سایت افزایش بازدید و تبلیغ و آگهی رایگان معرفی میکنم که سریع پیشرفت کنید.


نکته مهم: دوستان عزیز بعد از ایجاد فروشگاه حتما قسمت تگ یا کلمات کلیدی یا keyword را به درستی با کلمات مناسب پر کنید چون تاثیر زیادی در موتورهای جست و جوگر داره